_

Capital 2k8 + RMD Lightone

Описание и ещё пара фоток под катом. Вес 10.3кг.

Rama: NS Capital 2008
Widelec: Romed Lightone

Kierownica: NS Proof kustomowe gięcia elo
Mostek: NS Quark 2008
Gripy: Dartmoor Flyerr
Barendy: WTP jakieś
Stery: RMD zintegrowane

Siodło: Eclat Complex z zajebistą gąbeczką
Sztyca: zintegrowana z siodłem
Zacisk: oryginalny od ramy

Korba: Primo Hollowbite + oś Ti
Support: Flybikes Spanish BB
Sprokiet: WTP Supreme pożyczona
Łańcuch: Shadow Interlock v2 limonka
Pedały: Odyssey Twisted PC GlowInTheDark

Koło przód:
Obręcz: Sunrims MTX29 naklejka mod (**
Szprychy: dobre pytanie
Piasta: NS Simple 2k8 Leszek mod (*
Opona: Khe Mac Dirt klej mod (**
Dętka: Schwalbe

Koło tył:
Obręcz: Sunrims BFR Chrom
Szprychy: nie wiem ;D
Piasta: Khe Lolita
Opona: Khe Mac Dirt
Dętka: Schwalbe

Modyfikacje :

(* - ośka + śruby od Romeda (dzięki Leszek , jak zwykle mi pomagasz )
(** - super zajebiście lajtowa opona po dwóch dniach rozdarła się , więc musiałem od spodu zakleić kawałkiem tabletopa , jako gratis dodałem stylową naklejkę na obręcz w miejscu rozdarcia opony , prezentująca prawdziwe oblicze i stosunek mój do tych opon XD

Waga : 10,30 kg

Подпишитесь на новостную ленту блога!

0 comment(s):

Post a Comment